Zawroty i reklamacje

ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU

Zgodnie z "Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów" sklep www.hypnotic-elegance.pl gwarantuje prawo zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

Produkt nie może nosić widocznych śladów użytkowania i musi być oryginalnie ometkowany oraz dołączony oryginał paragonu lub faktury vat oraz formularz.

Zwrot pieniędzy następuje do 14 dni roboczych od daty odebrania przez nas przesyłki.

Nasz adres:

hypnotic Sławomir Rusin
ul. Uniejowska 4/30
91-024 Łódź

Prosimy o skopiowanie (na osobnej stronie - notatniku), wydrukowanie i czytelne wypełnienie formularza:

FORMULARZ

Imię i nazwisko......................................................................................

Adres....................................................................................................

Telefon..................................................................................................

E-mail...................................................................................................

Numer zamówienia................................................................................

Przyczyna zwrotu..................................................................................

Zwrot należności:

Proszę podać imię i nazwisko, numer konta bankowego na który ma zostać przekazany zwrot należności za odesłany towar.

Numer konta (26 cyfr).............................................................................



WYMIANA TOWARU

W przypadku chęci wymiany towaru na inny rozmiar lub kolor należy:

1. odesłać do nas zakupiony produkt na swój koszt z dołączonym oryginalnym dowodem zakupu

2. skontaktować się z nami emailowo: sklep@hypnotic-sklep.pl w celu ustalenia szczegółów wymiany i ewentualnej rezerwacji nowego wyrobu

3. towar w stanie nie noszącym widocznych śladów użytkowania zostanie wymieniony na inny, ustalony produkt na koszt Klienta

REKLAMACJE

Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura vat). Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone na wypełnionym czytelnie formularzu.

FORMULARZ (patrz wyżej)

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych od dostarczenia uszkodzonego towaru na nasz adres:

hypnotic Sławomir Rusin
ul. Uniejowska 4/30
91-024 Łódź

 

Wymieniony towar odsyłany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką zwykłą.